YouTube-újdonság: a mini lett a menő
Új eszközt indított a tartalomszolgáltatóknak a YouTube, tovább bővítve a Shorts lehetőségeit.
Új eszközt indított a tartalomszolgáltatóknak a YouTube, tovább bővítve a Shorts lehetőségeit.
Bár a Google-nek van saját videomegosztója (YouTube), nem hagyhatja figyelmen kívül a TikTok és az Instagram óriási népszerűségét. Ezért is szeretné másképp mutatni keresési eredményei között ezek videóit, mint eddig, ami tulajdonképpen a nullával volt egyenlő.
A YouTube 10 ezer dollárt, vagyis nagyjából 3 millió forintot fizet havonta azoknak a tartalomgyártóknak, akik népszerű videókat gyártanak a YouTube Shorts-ba.
A YouTube ma bejelentette, hogy Magyarországon is elindul a YouTube Shorts: ezzel látványos, rövid videókat lehet mobillal készíteni. Sőt, a felvételekkel pénzt is lehet keresni.
A YouTube nagyon szeretné növelni a tavaly bemutatott Shorts népszerűségét, ezért a legegyszerűbb megoldáshoz nyúl: pénzt ad a legjobb tartalomgyártóknak.
A YouTube nem titkolt szándéka, hogy Short nevű újdonságával a TikTok helyére lépjen, vagy legalábbis kiharapjon egy jókora falatot a népszerű rövid videók piacából.
A YouTube Shorts néven dobná piacra azt az applikációt, amellyel a felhasználók rövid videókat oszthatnának meg.